К итайските медии подложиха на остра критика верига кафенета Starbucks заради високите цени в тях.
В критичен материал на вестник China Daily от тази неделя се обръща внимание на това, че средната цена на напитките в кафенетата на Starbucks в Пекин е 4,43 долара, докато в същото време в САЩ цената е с 1/3 по-ниска, въпреки че там доходите са по-големи.
Вчера Starbucks отговори чрез платена публикация в информационна агенция "Ройтерс". В нея се казва, че механизмът на ценообразуването на всеки един пазар по света е индивидуален, като крайната цена се калкулира на базата на разходите за работна ръка, логистика и пр.
Работната ръка в Китай е евтина, но затова пък кафето е скъпо, тъй като държавата облага производството му с допълнителни данъци. Въпреки това за периода 2007-2012 г. продажбите на кафе в Поднебесната са нараснали с 90%, достигайки оборот от над 1 млрд. долара. /БГНЕС /
В Китай критикуват Starbucks за високите цени
Китайските медии подложиха на остра критика верига кафенета Starbucks заради високите цени в тях.
22 октомври 2013, 02:12
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!