К огато през 1908 г. Маркъс М. Конвърс отваря фабрика за каучукови обувки в Молдън, щата Масачузетс, едва ли е имал представа, че 100 години по-късно, обувките със звездата ще са истински модни икони в световен мащаб.
За да отпразнува юбилея, компанията "Конвърс" (Converse) създаде глобална, мултимедийна комуникационна платформа, която показва онези три поколения от оптимистични бунтари в сферата на музиката, спорта, изкуството и културата, които са част от историята на марката и са допринесли тя да стане символ на независимите хора, които гледат напред, които са извън стандартните рамки, които следват сърцето си.
Сред героите са идоли като баскетболната звезда на Ен Би Ей Дуейн Уейд, легендарният актьор Джеймс Дийн, басистът на "Секс Пистълс" (Sex Pistols) Сид Вишъс, Били Джо Армстронг - вокал на "Грийн Дей" (Green Day) и др.
Новите колекции са признание към всички онези хора, които някога са обували "Конвърс". В тях присъстват освен легендарни модели кецове като Chuck Tailor, All Star (превърнали се в американска емблема), Jack Purcell, One Star, ктакто и специални тематични серии.
"Конвърс" са били любимите кецове и на Кърт Кобейн, вокалът на група "Нирвана", и затова компанията ще пусне през есента на 2008 г. цяла серия с негов автограф.
Вече и в София кецовете имат представителен магазин на бул. "Фритьоф Нансен".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!