И зносът на България за Китай се увеличава и в резултат Китай вече е на второ място сред експортните ни дестинации след ЕС. Това каза Ирена Младенова, зам.-министър на икономиката и енергетиката на Българо – китайски бизнес форум, който се провежда в София, предаде репортер на БГНЕС.
Младенова добави, че през 2013 г. например стокообменът между България и Китай е на рекордното равнище от близо 1,9 млрд. долара. "Тенденцията на нарастване продължава, обаче това все още е далеч под потенциала, който двете държави имат. Редица български стоки имат възможност да се наложат трайно на китайския пазар, като за нас е особено важно да продължим с улесняването на процедурите за внос за Китай на българска селскостопанска продукция и хранителни стоки", каза зам.-министърът. Тя подчерта, че други стоки с потенциал за по – широко присъствие на китайския пазар са вино, минерална вода, изделия от етерични масла и особено розово масло, стоки от машиностроенето, електрониката и електротехниката. Очаквайте подробности. /БГНЕС /
Износът на България за Китай се увеличава
Износът на България за Китай се увеличава и в резултат Китай вече е на второ място сред експортните ни дестинации след ЕС. Това каза Ирена Младенова, зам.-министър на икономиката и енергетиката на Българо – китайски бизнес форум, който се провежда в София, предаде репортер на БГНЕС.
25 август 2014, 10:32
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!