Н ационалният съвет по туризма /НСТ/ одобри Рекламна стратегии за българския туризъм. Това заяви зам.-министърът на икономиката и енергетиката Бранимир Ботев, предаде репортер на БГНЕС.
Ботев отбеляза, че участниците в заседанието на НСТ са били единодушни при дискутирането на всички въпроси. "Отрасълът е обединен около идеята, че България трябва да излезе на международния форум и да се рекламира по адекватен за туристическата индустрия начин", подчерта зам.-министърът.
Ботев съобщи, че чрез приети промени в правилника НСТ се отваря към организации, които могат да допринесат много за формирането стратегии и анализи. В заседанията вече ще участват БАН и Светия синод. Очаквайте подробности. /БГНЕС
/
Бранимир Ботев: Одобрихме рекламна стратегия за туризма
Националният съвет по туризма /НСТ/ одобри Рекламна стратегии за българския туризъм. Това заяви зам.-министърът на икономиката и енергетиката Бранимир Ботев, предаде репортер на БГНЕС.
22 юли 2014, 11:39
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!