С лед скандала с образователното министерство, което планираше да отдели 2 милиона лева за рекламни материали като запалки, оказва се, че и министерството на земеделието е готово да задели крупна сума, за да рекламира Програмата за развитие на селските райони, съобщава NOVA.
Обществената поръчка е на стойност 840 000 лева с ДДС. И включва офис материали с логото на програмата, както и антистрес топки, дъждобрани и чадъри, коплекти за вино, пъзели и други.
Справка на NOVA във фирми за рекламни материали показа, че изработването на въпросните артикули, може да струва наполовина по-малко.
От бранша се оплакаха, че изискванията са поставени така, че малки и средни фирми да не могат да участват.
От земеделското министерство отговориха в писмен вид - че сумата била прогнозна, а избраният изпълнител ще бъде този, който представи икономически най-изгодната оферта.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!