О т началото на февруари в България ще бъде представен древен лек срещу депресията. Той е внесен от град Беруний в Узбекистан – зеленикаво-кафяв камък с прословути лечебни свойства. В България той ще се продава на цена от 10 лв.
Звучи ви като поредната евтина реклама на никому ненужен продукт? Това е целта!
С промоция на този измислен продукт Български дарителски форум (БДФ) избра нестандартен подход за новата си кампания за популяризиране на редовното дарителство.
С посланието “С 10 лева на месец можеш да промениш света” БДФ призовава всеки да избере своята кауза и да започне да я подкрепя редовно.
“Ако 100 000 души започнат да даряват по 10 лева на месец, това означава, че за една година различни каузи в България ще бъдат подкрепени с общо 12 милиона лева – сума, която би донесла значима промяна в много сфери”, обясни мотивацията на кампанията Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум.
”Много често не даряваме, защото мислим, че можем да дадем твърде малко. Но това не е така – всяка помощ е от значение. А редовното дарителство е най-устойчивият вид подкрепа за организациите и каузите”, допълва тя.
На специално изработения сайт на кампанията StaniDaritel.com всички, които имат желание да започнат да даряват редовно, но не знаят точно как, ще могат да получат индивидуална консултация от екипа на БДФ.
През целия месец февруари промо екипи ще предлагат Бероний на пазаруващите в магазини Пикадили в София – хората ще имат възможност дори да опитат върху себе си “магическия ефект” на камъка. След като го изпробват, екипът ще им обяснява, че камъкът няма лечебни свойства и, ако искат да се почувстват по-добре, биха могли да изберат своята кауза и да започнат да я подкрепят редовно.
В предварителната кампания се включиха и някои от най-четените български блогъри – Денислав Георгиев, Жюстин Томс, Козата Ани, Полина Паунова, Събина Панайотова, които публикуваха материали за лечебните свойства на Бероний в своите блогове.
Кампанията за поощряването на редовното дарителство на БДФ се осъществява с финансовата подкрепа на фондация “Америка за България”. Vesti.bg e медиен партньор на кампанията.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!