О т мизерни условия в скъп 5-звезден хотел на морето се оплакаха зрители на Нова тв.
„Стаята, в която ни настаниха в 5-звездния хотел, не беше почистена от предишните туристи, чакахме два часа във фоайето.
В 14 ч. ни настаниха в стаята, но в кошчето имаше боклук, по чаршафите имаше петна, мивката беше в окаяно състояние, мивката не можеше изобщо да се пипне.
Престоят струваше 266 лв. на ден за нас тримата –
за мен, мъжа ми и детето ми“, разказа в „Здравей, България“ Йорданка Кърджева. Дамата искала да прекара няколко дни в хотел в „Слънчев бряг“, но прекратила предсрочно почивката си.
„Навсякъде по света настаняването започва от 14 ч., в случая туристите са пристигнали в хотела по-рано, те са регистрирани са в системата в 12,30 ч., преди 14 ч. от рецепцията са съжалили туристите и са ги качили в стаята като им е казано, че стаята не е оправена, в този момент има обаждане от рецепцията към старшата камериерка, за да се изпрати човек, който веднага да почисти стаята. След пет минути в стаята влиза камериерка и стаята е почистена и заредена“, заяви от своя страна управителят на хотела Атанас Лазаров.
Той призна, че в банята има пукната плочка.
Йорданка Кърджева обаче твърди, че
на рецепцията никой не ги е предупредил, че стаята не е почистена и настоява хотелът да възстанови цялата сума за престоя ѝ там.
„Клиентката казва за проблема на следващия ден, тогава е обяснено, че сумата за неизползваната нощувка трябва да бъде предявена за връщане към туроператора, на когото тя е платила. Към този момент клиентката не е предявила иск към туроператора за възстановяне на сумата, независимо от това ние сме уведомили туроператора, че клиентът е освободил хотела по-рано“, каза още управителят на хотела.
Още от NovaNews.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!