В чера вечерта Нова ТВ даде старт на третия сезон на музикалното шоу "Х фактор" със специален двоен епизод. Между 21:00 и 23:00 ч. българските зрители станаха свидетели на изключително многообразие от таланти и впечатляващи истории.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Mediaresearch, Нова привлича 32 % от зрителите пред телевизионните екрани в активна възраст (18-49 години), докато втората телевизия, за същия часови интервал, има дял от едва 14.5%.
Още в първите 30 минути на предаването "Х фактор" извежда Нова на първо място сред всички български канали.
Разликата с втората телевизия нараства още повече през втория час на предаването, когато рейтингът на Нова е над 3 пъти по-висок от следващия в класацията.
„Това е най-силният старт на "Х фактор" до този момент и сме много щастливи от този резултат. Всъщност оказва се, че манията по"Х фактор" e навсякъде – освен пред телевизионните екрани, страшно много фенове на шоуто бяха онлайн. През първите 12 часа по време и след излъчването на първия епизод, само във видео платформите на Нова – Vbox7.com, NovaPlay, NovaTV.bg са отчетени допълнително около 100 хил. гледания. Само за няколко часа, официалната фен страница на шоуто се увеличи с над 5000 нови фена, а общия брой на феновете там е над 250 000”, каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг Груп".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!