България е една от 20-те страни по света, в които производителят на смартфони HTC Corporation стартира глобална рекламна кампания на основата на новото позициониране на марката HTC Quietly Brilliant.
HTC Corporation е една от най-бързо разрастващите се компании на пазара на мобилни телефони.
"Няма нужда да търсиш просто телефон. Имаш нужда от телефон, който да намери ТЕБ", е посланието на кампанията, която поставя акцент върху вниманието на компанията върху всеки потребител.
Quietly Brilliant означава да правиш значими неща без да го изтъкваш, с увереността, че най-добрите неща в живота трябва да се изпитат, не да се обясняват, коментира Джон Уанг, маркетинг директор на HTC.
Слоганът на Quietly Brilliant е създаден от лондонската агенция FigTree.
Някои от най-брилянтните идеи водят началото си от обикновена рисунка на гърба на салфетка, казва Саймън Майерс, главен изпълнителен директор на Fig Tree, и допълва, че новият имидж на HTC използва визуалния език точно на тези рисунки, за да обясни всички Quietly Brilliant аспекти и предимства на HTC с разбираеми и човешки послания.
Базираната в Лос Анжелис рекламна агенция Deutsch LA Inc. е автор на YOU кампанията, която ще достигне до потребителя чрез телевизия, печатни медии, външна реклама и Интернет.
Рекламните клипове акцентират върху неповторимата функционалност на смартфоните HTC.