Телевизионна реклама в Бразилия призовава хората да пестят вода, като уринират под душа.
От природозащитната група SOS Mata Atlantica (SosMatatlantica.org.br) твърдят, че кампанията е шеговита, но всъщност успехът й ще успее да убеди хората да намалят прекомерната консумация на вода. Както е известно, тоалетното казанче е един от най-големите консуматори на скъпоценна течност в едно домакинство.
Еколозите са на мнение, че ако всяко семейство използва едно тоалетно казанче вода по-малко на ден, това може да намали консумацията с 4 380 л на година. Говорителката на организацията Адриана Кфоури казва, че рекламата е "начин да подхождаме към сериозни теми със закачка".
Рекламите показват анимирани човечета от всякакви професии, които се облекчават под душа, а детски глас зад кадър призовава хората да спестяват вода и по този начин да пазят природата.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!